PPU Interior Sp. z o.o. jako przedsiębiorstwo wielobranżowe istnieje od 1988 roku. W roku 1995 utworzyliśmy na terenie Gliwic pierwszą Wspólnotę Lokalową oraz od początku uczestniczyliśmy w jej zarządzaniu.
Jako profesjonalny Zarządca Wspólnot Mieszkaniowych oraz Lokalowych działamy od 2000 roku oraz nieustannie powiększamy zasób zarządzanych przez nas nieruchomości.
Jako Zarządca sprawnie egzekwujemy ewentualne zaległości z tytułu opłat eksploatacyjnych oraz funduszu remontowego, które obciążają znacznie finanse Wspólnoty. Współpracujemy w tym zakresie również z kancelarią prawną.
Nasza firma zatrudnia pracowników obsługujących nieruchomości w zakresie utrzymania czystości a także pielęgnacji zieleni, dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić wysoką jakość usług i stały nadzór oraz szybką reakcję w wyjątkowych sytuacjach.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w negocjacji umów z wykonawcami. Dzięki wieloletniej współpracy z bankami pozyskujemy korzystne dla Wspólnot Mieszkaniowych termomodernizacyjne kredyty, a także kredyty na inne cele remontowe, które pozwalają na przeprowadzenie prac, na które właściciele potrzebne środki gromadziliby latami.
Umiejętne przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych pozwala znacznie polepszyć komfort użytkowania mieszkań a także obniżyć opłaty eksploatacyjne.
Prowadzimy rzetelną obsługę w zakresie finansowo-księgowym, stale monitorujemy zużycie mediów oraz dokonujemy okresowego ich rozliczenia.
Mieszkańcom, którzy znajdą się w trudnej sytuacji finansowej pomagamy w dopełnieniu formalności w celu uzyskania dodatku mieszkaniowego z OPS.
W zakresie obsługi technicznej współpracujemy z wieloma wykonawcami, dzięki czemu zapewniamy całodobowe pogotowie techniczne, bieżące usuwanie awarii oraz profesjonalne realizowanie zaplanowanych remontów (w tym nadzór budowlany).